24 Δεκ 2010

Ho ho fucking ho(Kαλά γαμημένα Χριστούγεννα)

Eτσι όπως πάει θα γράφω μια ανάρτηση την πρωτοχρονιά και άλλη μια τα Χριστούγεννα.
Ούτε εμένα μου λείπει να γράφω και φαντάζομαι πως δεν λείπω και σε εσάς..
Τέλος πάντων λόγω των ημερών θα ήθελα και εγω να ρίξω μερικά μπινελίκια για την ολη κατάσταση που επικρατεί.
Πρώτα απο ολα γαμώ την εκκλησία και ολο το παπαδαριό και μαζί με αυτούς όλους όσους τους προσκυνάνε:http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=57183&catid=3
Υστερα θα ήθελα να πω ενα μεγάλο ΑΝΤΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΠΑΛΙΟΤΟΜΑΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ για τούς γνωστούς λόγους.
Σε όλους τους υπόλοιπους εύχομαι καλές γιορτές και το 2011 να δίνει σε όλους ΥΓΕΙΑ,ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ.

10 σχόλια:

  1. Φουρτουνιασμένε Ωκεανέ γειά και χαρά σου οτι το καλύτερο σου εύχομαι,υγεία ,ευτυχία,χαρά μακροζωία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επίσης φίλε μου!Εύχομαι οτι καλύτερο και σε εσένα.
    Υγεία πάνω απο όλα και επιτυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πού είσαι εσύ βρε? Δεν φτάνει που χάθηκες, επανήλθες μπινελικώνοντας????
    Αντε, καλά να περνάς και με το καλό να μας μπει ο νέος έτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά αγαπημένη Ηώς!
    Ξέρεις οτι δεν προσπαθώ να δρέψω δάφνες blogger.Εγώ είμαι με τις μέρες μου.Συνήθως είμαι τρυκιμιασμένος και σπάνια ήρεμος.Σου αξίζουν χίλια μπράβο που συνεχίζεις να σχολιάζεις τις άθλιες αναρτήσεις μου.
    Πως να είμαι ήρεμος γαμω το κερατό μου το τράγιο με αυτά που συμβαίνουν!???
    Θα κάνω τσουνάμι να τούς πάρει όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωκεανέ είσαι βαθιά πλανεμένος φίλε μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπορείς σε παρακαλώ να με ξεπλανέψεις;Αν είσαι κανένας θρησκόληπτος οπαδός της Εκκλησίας μην μπείς στόν κόπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σκατά στον τάφο του Γρηγορόπουλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βρε βρε...καιρό είχα να μου κάνουν σχόλιο σε ανάρτησή μου.Καλά θα ήταν να μην ήταν και μαλάκας αυτός που τόγραψε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γιατί ρε Ωκεανέ, προσβάλλεσε που σου χαλάνε το μονοπώλιο της μαλακίας; Ναι, υπάρχουν κι άλλοι, αλλά μη στεναχωριέσαι, εσύ είσαι ο μεγαλύτερος.
    Άντε και καλά σκατά στον τάφο της μάνας σου της πουτάνας, που σε παράτησε μικρό και σάλταρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαχαχα..!!!
    Φιλαράκια θαυμάστε το λεξιλόγιο ενός ανώνυμου χριστιανού(πάντα έτσι είναι αυτά τα λοβοτομημένα ζωντόβολα,άλλωστε χρειάζεται πολύ μυαλό..να ανοίξεις ενα blog).Το συγκεκριμένο ανθρωποειδές έγραψε το πρώτο σχόλιο(σκατά στόν τάφο του Γρηγορόπουλου)....σαν απάντηση σε ενα σχόλιο που έκανα εγω(σκατά στόν τάφο του σκατόψυχου Χριστόδουλου) σε blog άλλου..
    Μπράβο φίλε!!!
    Αν βρείς μια γκομενίτσα και σου κάτσει να δείς που θα τα δείς ολα πιο όμορφα.
    Για παπάς μου φέρνεις..
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε λάσπη: