5 Μαΐ 2010

Να καεί-να καεί το μπουρδέλο η βουλή!!!

Κατέβηκα στήν πορεία οχι για τούς κυφήνες δημόσιους υπάλληλους-ΑΔΕΔΥ ούτε για την πουλημένη ΓΣΕΕ.Κατέβηκα για να φωνάξω να μπούν φυλακή ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ που ρήμαξαν τον τόπο,πολιτικοί,επίορκοι δημόσιοι υπάλληλοι και ξεπουλημένοι συνδικαλιστές!

Ο κόσμος ήταν 170 χιλιάδες και όλοι μαζι φώναζαν να καεί το μπουρδέλο η βουλή.Επιτέλους!
Αν ζούσε ο Κολοκοτρώνης θα ήταν μπροστά και θα έδιχνε τον δρόμο για την βουλή για να τούς  πλακώσει στίς κλωτσιές ο κόσμος.

11 σχόλια:

  1. ωκεανε σου εχω πει να ερχομαι μαζι που πας μονος ρε ερμο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα σε μαλώσω.. :)
    Που ήσουνα σήμερα που έφτυσα τα άντερά μου με τούς κολόμπατσους και τα δακρυγόνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκανα αγορες για την γιορτη της μανας που ειναι την κυριακη και μετα πηγα στην ηως και εστειλα αδιαβαστο ενα που λεει οτι ειναι λακωνας ας με συνχωρεσει η μελαχρινουλα και οταν ακους ωκεανε μου ταξη[μπατσοι] ανθρωπινο κρεας μυριζει που ελεγε και ο ελυτης λυπαμαι για τον θανατο των τρειων ανθρωπων που ειναι τραγωδια αλλα ο δικος μας θανατος των οικονομικα ασθενων τι ειναι στατιστικη?
    εγω βλεπω οτι ο νηστικος θα φαει τον πεινασμενο,με αγωνιστικους χαιρετισμους ο προστατευομενος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τοσος κόσμος,τόση αγανάκτηση δεν ακυρώνεται απο κάποιους ανεγκέφαλους δολοφόνους.Οι νεκροί ειναι η σημαια για τους επόμενους.
    Ολοι πενθούμε και συνεχιζουμε.
    Δεν γινεται αλλιώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό θα ήταν αυτό, αλλά το Σ/Κ κυλάει ήρεμα, πολύ ήρεμα, και δεν μου αρέσει καθόλου αυτό. Μας πέταξαν μια πένθιμη ραψωδία και βαλθήκαμε να κλαίμε αντί να τα πάρουμε πιο πολύ. Απογοητεύτηκα πια. Δεν θα γίνουμε ποτέ άνθρωποι τον όχλο μου μέσα.
    Ανώνυμε, δεν με πειράζει, γράφε ό,τι θέλεις στο blog μου, γι' αυτό τα δημοσιεύω άλλωστε. Ο Λάκωνας είναι ικανός να υπερασπιστεί την άποψή του, όπως κι εσύ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σε αγαπω το ξερεις?σε λατρευω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΜΑΝ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΩΚΕΑΝΕ ?ΑΠΟ ΧΟΝΤΡΟ ΜΑΖΟΥΤ ΤΟ ΓΥΡΙΣΕΣ ΣΤΟ ΝΤΙΖΕΛΑΚΙ ΤΟ ΨΙΛΟ ?ΓΓΓΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οχι στο ορκίζομαι.
    Μαζούτ καίω ακόμα.
    Είναι προβοκάτσια!!!
    Η λογοκρισία στο blog μου απαγορεύεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ hug ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΝΕΦΟΣ ΤΟΥ ΗΦΑΙΣΤΕΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τσ τσ τσ...
    Δεν ντρέπεστε λίγο πονηρά πλάσματα!!!!
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε λάσπη: