2 Σεπ 2012

Οταν τα ορια της υποκρισίας και της αλητείας ξεπερνιούνται χωρίς ντροπή.


Με αφορμή την απαλλαγή των μαυροφορεμένων ρασοφόρων εμπόρων κοπανιστού αέρα απο τις περικοπές μισθών (οι οποίες έγιναν ακόμα και σε συντάξεις πρόνοιας...) να φρεσκάρουμε λίγο την μνήμη μας σχετικά με το πώς περιήλθε στην κατοχή της εκκλησίας η τεράστια περιουσία που έχει.Δεν ξεχνάμε βεβαίως τον εμετικό εκβιασμό του αρχηγού της Ιερώνυμου (κατά κόσμον Γιάννη Λιάπη εκείνου του ανεκδιήγητου τύπου που δήλωσε πως δεν του φτάνουν τα 2200€ που παίρνει μισθό ) πως αν γίνουν περικοπές θα μειωθεί και το ανθρωπιστικό εργο της εκκλησίας (...) σαν να μην ξέρουμε πως ακόμα και τα συσσίτια που διανέμονται απο την εκκλησία είναι προσφορές και χορηγίες απο πολίτες
Εχουμε και λέμε λοιπόν στο όνομα της φτώχειας που έχει πέσει πολλές φορές πάνω στις πλάτες του λαού και για την αποκατάσταση της αλήθειας:
Πρώτα απο ολα να μην ξεχνάμε πως η αλήθεια για το πώς απέκτησε η εκκλησία την περιουσία της είναι καταγραμμένη στην  Ελληνική νομαρχία ανωνύμου του Ελληνος που εκδόθηκε το 1806 στην Ιταλία πολύ πριν την επανάσταση και περιγράφει με ανατριχιαστική γλαφυρότητα τα οσα υπέφερε ο λαός απο την εκκλησία.
Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ολων μας να διαβάσουμε αυτό το βιβλίο αν θέλουμε να λέμε πως γνωρίζουμε γιατί μείναμε σκλαβωμένοι επι 400 ολόκληρα χρόνια στους Τούρκους και τι ρόλο έπαιξε τότε η εκκλησία.
Ο Ιερώνυμος πρόσφατα εξέδωσε και βιβλίο με το οποίο προσπαθεί να μας πει πως η εκκλησία απέκτησε νόμιμα (κατά το "οτι είναι νόμιμο είναι και ηθικό"...) την περιουσία της με "Χοτζέτια" (αποφάσεις Τουρκικών θρησκευτικών δικαστηρίων) και πως η απαλλοτρίοση των τσιφλικιών επι Ελευθερίου Βενιζέλου (στην οποία η εκκλησία απάντησε με το γνωστό και εμετικό "ανάθεμα" )  τους δίνει δικαίωμα για την επαναδιεκδίκησή τους (...).
Ο διαχωρισμός κράτους-εκκλησίας δεν θα αργήσει.Δεν έχουμε αυταπάτες πως η μαφία της εκκλησίας για άλλη μια φορά θα κάνει τα πάντα για να κρατήσει την κλεμένη απο τον λαό περιουσία της, ακόμα και αν χρειαστεί να ζητήσει την συνδρομή των  ξένων .
Παλιά και πάγια τακτική της δοκιμασμένη άλλωστε επι Τουρκοκρατίας.

1 σχόλιο:

  1. Μεστός , σαφής και δίκαιος ο λόγος σου με την προϋπόθεση ότι θα γράωεις και άλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε λάσπη: